Chór a cappella
Cztery pieśni ludowe rosyjskie
na chór żeński a cappella (part. studyjna)
Wisło moja; Uciekła mi przepióreczka
na chór żeński a cappella
Som w stawie rybecki
na chór żeński a cappella
Brama floriańska
na chór żeński a cappella
Z ziemi krakowskiej
na chór żeński a cappella
Anenaiki
na chór mieszany a capella
Miserere
op. 44 na duży chór mieszany a cappella (part. studyjna)
Magnificat
na chór mieszany a cappella (part. studyjna)
Magnificat
na trzy chóry mieszane a cappella (part. studyjna)
Amen
na chór mieszany a cappella, op. 34 (part. studyjna)
Euntes ibant et flebant
na chór mieszany a cappella, op. 32 (part. studyjna)
Totus Tuus
na chór mieszany a cappella, op. 60 (part. studyjna)
O Sapientia
na chór mieszany a cappella (part. studyjna)
Psalmus CL
na chór mieszany a cappella (part. studyjna)
Veni creator
na chór mieszany a cappella (part. studyjna)
Laudate Dominum
Dialog na dwa chóry mieszane a cappella
Beatus Vir, Sanctus Ioannes de Dukla
na chór mieszany a cappella (part. studyjna)
Sepulto Domino
na chór męski
Veni Sancte Spiritus
na chór męski a cappella (part. studyjna)
Rozmowa duszy z Matką Bolesną
na mezzosopran i 3-gł. chór chłopięcy lub żeński (part. studyjna)
Dwa madrygały
na chór mieszany a capella
Przestrach na złe sprawy ludzkiego żywota
pieśń satyryczna z Kancjonału Zamojskiego
Dwie pieśni
na chór mieszany a cappella (part. studyjna)
Trzy erotyki
na chór mieszany a cappella (part. studyjna)
Hej, ode wsi
na chór mieszany