Wersja Druk książka
Dostępność: Kilka
Realizacja: do 3 dni
47,00 zł

Muzyka. Media. Prawo. Marketing tom II

Wydawca: Akademia Muzyczna w Łodzi
Kod produktu: 61120083
książki
Plik:

Opis produktu

Spis treści   Wstęp Arleta Nawrocka-Wysocka -Muzyka i migracje jako przedmiot badań etnomuzykologii w XX i XXI wieku Hanna Jocek -Repertuar muzyczny uchodźców w Europie w XXI wieku Beata Stróżyńska -Wątek beduińskiej legendy z VII w. o szalonym poecie Madżnunie i jego ukochanej Lajli w wybranych muzycznych projektach międzykulturowych XX i XXI w. Anita Grzegorzewska, Krzysztof Grzegorzewski -Ramiona matki. Intencja komunikacyjna ludowych kołysanek z Ciechanowskiego Aleksandra Bęben -Polskie rozdziały w życiu i twórczości Romana Ryterbanda (1914-1979) Małgorzata Sułek -Radiowe brzmienie Olimpu – Opowieść o kulawym bogu Hefajstosie Anny Świrszczyńskiej i Witolda Lutosławskiego Piotr Mika -„Redaktor Wielki”. O stylu pisania i spojrzeniu na krytykę muzyczną Ludwika Erhardta Agnieszka Szynk -Twórczość filmowa Aleksandra Tansmana Małgorzata Kaczmarek -Cicho znaczy dyskretnie – rola zarządzania w pracy dyrygenta z orkiestrą Klaudia Stępień -Charakterystyka i działalność wybranych platform audiowizualnych promujących muzykę Ewa Staszewska -Odrębności w zatrudnieniu pracowników instytucji kultury ze szczególnym uwzględnieniem statusu prawnego pracowników artystycznych Maria Karcz-Kaczmarek -Muzyka jako przedmiot regulacji publicznoprawnych – przegląd problematyki Anna Franik, Regina Mynarska -Wydarzenie muzyczne dostępne dla osób z niepełnosprawnościami Biogramy autorów

Dane szczegółowe produktu

  • EAN: 9788360929858
  • Kod produktu: 61120083
  • Numer wydania: 1
  • Rok wydania: 2022
  • Liczba stron: 328

Opinie

Ten produkt nie ma jeszcze opinii.

Tagi:

Plik: