Element #: 9379

Element #: 9379
Spis treści : Przedmowa Andrzej Wolański - Opera i dramat muzyczny w kontekście ogólnej teorii dramatu Wiesłąw Bednarek - Recepcja jak faza dekodowania w spektaklu operowym postrzeganym przez pryzmat aktu komunikacji społecznej Małgorzata Grajter - Fidelio Beethovena - Prawda czy fikcja, czyli kim naprawdę była Lenora ? Aleksandra Bubicz-Mojsa - Śpiewak w słuzbie prawdy scenicznej w nowym stylu mozartowskim - Dramma per musica - w oparciu o głowne postacie sopranowe Czarodziejskiego fletu W.A.Mozarta Agnieszka Kurowska - Recytatyw accompagnato jako forma wokalej wypowiedzi w operach W.A.Mozarta Iwona Kowalkowska - Kobieta o kobietach w operach W.A,Mozarta Monika Fedyk-Klimaszewska - Anna Bolena. Trudności wykonawcze mezzosporanowej partii Jane Seymour Ziemowit Wojtczak - Z dziejów Carmen Georgesa Bizeta Izabela Jeżowska - Porgy and Bess George'a Gershwina jako dojrzała synergiczna folk-opera Monika Kolasa- Hladikova - Opery Bohuslava Martinu. Droga twórcza od modernizmu do mistycyzmu Bożena Hanna Wagner - Opera w POlsce - dawniej i dziś Marek Głowacki - Różnice w wykonawstwie dzieł muzyki oratoryjno-kantatowej w nagraniach współczesnych i sprzed 70. laty na podstawie Pasji wg św. Mateusza BWV 244 J.S.Bacha
Ten produkt nie ma jeszcze opinii.
Tagi: