Wersja Druk książka
Dostępność: Na Zamówienie

Media jako przestrzenie muzyki

Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Katedra
Nr ISBN ISSN: 9788365155313
Kod produktu: 65501632
książki
Plik:

Opis produktu

Książka pod redakcją Magdaleny Parus i Artura Trudzika   Książkę Media jako przestrzenie muzyki postrzegam jako ważną, potrzebną i wartościową. Wypełnia ona swoistą białą plamę w obszarze badań nad społeczno-kulturowymi aspektami funkcjonowania muzyki. Jej wartość stanowi sam jej przedmiot ‒ muzyka, rzadko eksplorowana w dyskursie naukowym. O bogactwie recenzowanej monografii świadczy wielość perspektyw i paradygmatów naukowych prezentowanych przez autorów zaproszonych do wspólnego namysłu nad kondycją muzyki we współczesnym krajobrazie kulturowym i medialnym. Owa wielość spojrzenia sprawia, że prezentowany obraz staje się możliwie pełny i barwny, choć nie rości sobie prawa do wyczerpywalności. W wielu wymiarach wydaje się jedynie podawać w wątpliwość, prowokować, inicjować dyskusję, przekonywać do tak właściwego chociażby dla muzyki rockowej bycia w kontrze, i ten właśnie wymiar uznaję za szczególnie cenny. Jestem przekonana, że po lekturze tej książkinawet muzyczni malkontenci przekonają się, że o muzyce można pisać naukowo, a sprowadzanie muzyki per se do poziomu trywialnej i banalnej formy rozrywki jest nieuprawnionym uogólnieniem. Żywię przekonanie, że jakość namysłu nad muzyką stanowi doskonały probierz kondycji kultury w ogóle, zachęcam zatem czytelników do wspólnej refleksji i pochylenia się nad nią. prof. Magdalena Szpunar

Dane szczegółowe produktu

  • EAN: 9788365155313
  • Kod produktu: 65501632
  • Numer wydania: 1
  • Rok wydania: 2016
  • Format: 120 x 195 mm
  • Liczba stron: 304

Opinie

Ten produkt nie ma jeszcze opinii.

Plik: