Wersja Druk książka
Dostępność: Kilka
Realizacja: do 3 dni
39,00 zł

Implementacja wybranych założeń teorii uczenia się muzyki Edwina E. Gordona do praktyki kształcenia słuchu uczniów szkoły muzycznej pierwszego stopnia

Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika
Nr ISBN ISSN: 978-83-231-5304-7
Kod produktu: 65502363
książki
Plik:

Opis produktu

Wpisując się w nurt pozytywnej, rozwojowej i kreatywnej pedagogiki muzyki, autor przygotował tę publikację z myślą o refleksyjnych i krytycznych nauczycielach szkoły muzycznej I stopnia. Założenia teorii uczenia się muzyki Edwina E. Gordona – rozumiane jako podejście naukowo-empiryczne – stały się impulsem do napisania tej książki. Jest ona ściśle związana z rozwijaniem słuchu muzycznego, w tym umiejętności słuchowego rozpoznawania struktur melodycznych, metrorytmicznych i harmonicznych, kształceniem ekspresji muzycznej (wyobraźni i wrażliwości muzycznej) oraz zdobywaniem podstawowej wiedzy z zakresu teorii muzyki, niezbędnej do stosowania w praktyce muzycznej. 

W części teoretycznej autor dokonał wnikliwej analizy podstawowych założeń teorii uczenia się muzyki Edwina E. Gordona w perspektywie polskich i zagranicznych źródeł, a w rozdziale ostatnim przedstawił szerokie możliwości praktycznej egzemplifikacji wybranych wątków tej teorii pod kątem jej przydatności prakseologicznej w szkole muzycznej I stopnia. Prezentowana praca ma charakter teoretyczno-praktyczny i jest skierowana głównie do osób na co dzień zajmujących się nauczaniem kształcenia słuchu w starszych klasach szkoły muzycznej I stopnia (klas 4–6 działu dziecięcego oraz klas 3–4 działu młodzieżowego). 

Dane szczegółowe produktu

  • Autor: Maciej Kołodziejski
  • EAN: 9788323153047
  • Kod produktu: 65502363
  • Język wydania: polski
  • Wersja językowa tekstu: polski
  • Rok wydania: 2024
  • Format: 155 x 220 mm
  • Liczba stron: 200
  • Waga: 0,31 kg
  • Oprawa: Miękka

Opinie

Ten produkt nie ma jeszcze opinii.

Plik: