Wersja Druk książka
Dostępność: Kilka
Realizacja: do 3 dni
43,00 zł

Muzyka na peryferiach uwagi

Od musique d'ameublement do audiomarketingu
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Kod produktu: 61240487
Książki z płytą cd/Dvd
Plik:

Opis produktu

Książka stanowi próbę interdyscyplinarnego spojrzenia na kulturę muzyczną XX i XXI wieku przez pryzmat „tapety akustycznej”. Autorka wskazuje powiązania między koncepcjami funkcjonalnymi, w których muzyka tła jest instrumentem społecznego wpływu (Muzak i audiomarketing), a koncepcjami artystycznymi (Erik Satie i musique d’ameublement, Brian Eno i muzyka ambient) w zamyśle kompozytorskim nastawionymi na tworzenie neutralnego tła. Podejmuje problematykę inżynierii akustycznej w przestrzeni publicznej, łącząc trzy zasadnicze perspektywy badawcze: muzykologiczną, psychologiczną i marketingową, z uwzględnieniem podejścia teoretycznego, historycznego i empirycznego. Opis pochodzi od wydawcy

Dane szczegółowe produktu

  • Kod produktu: 61240487
  • Format: 243 x 172 mm
Plik: