Element #: 13160

Element #: 13160
Spis treści Wstęp – Ewa Kumik Część I - Muzyka wartością w różnych sferach życia człowieka Violetta Przerembska - O niektórych aspektach uczestnictwa młodzieży we współczesnej kulturze muzycznej Joanna Glenc - Kształtowanie życia kulturalnego społeczności lokalnych Magda Micherda -Upowszechnianie kultury polskiej przez działalność pozalekcyjną polskich szkół na Zaolziu w 2018 roku – z badań prasy zaolziańskiej Elżbieta Hoffman - Muzyka jako byt wypełniający duchową przestrzeń człowieka Agnieszka Mycka - Postrzeganie kształcenia muzycznego jako treningu wrażliwości sprzyjającego rozwojowi duchowego potencjału ucznia Aleksandra Pawłowska -Kreatywność jako wartość w edukacji Marcin Michalak -Estetyka muzyki popularnej Alison Stone w optyce edukacyjnej Aleksandra Bęben -Funkcja edukacyjna prelekcji koncertowej Agnieszka Łuczyńska - Musical jako zjawisko artystyczne i kulturowe o wysokim potencjale oddziaływania Dominika Lenska - Kodályowskie wzorce rozwijania poczucia małych form muzycznych na przykładzie polskich dziecięcych pieśni ludowych Anna Suska - Autorskie pomysły na wykorzystanie internetowych narzędzi do tworzenia materiałów i pomocy dydaktycznych do zajęć muzycznych na przykładzie Canvy Anna Dańda -Lekcje Turnen w Hellerau w latach 1910-1912. W poszukiwaniu wartości zasłoniętych i zagubionych Joanna Posłuszna - Funkcjonowanie i wykorzystanie muzyki w instytucjach totalnych na przykładzie obozów koncentracyjnych Część II - Muzyka wartością w edukacji Jadwiga Uchyła-Zroski - Poglądy Profesora Zygmunta Gzelli na edukację muzyczną studentów jako przyszłych wychowawców estetycznych Anna Szarapka - Misja szkoły muzycznej w kontekście wartości edukacji muzycznej we współczesnym świecie Agata Jarecka -Wczesna edukacja muzyczna dziecka na wiolonczeli – autorskie propozycje Zofia Dynak-Chwałko -Granice osobiste w relacji uczeń-nauczyciel w kontekście zajęć indywidualnych w szkole muzycznej Paulina Wójcik -Znaczenie indywidualnego śpiewu dziecka w wieku wczesnoszkolnym w aspekcie muzycznym, terapeutycznym i wychowawczym Magdalena Owczarek -Edukacja – modernizacja – nowe/stare ścieżki. Muzyka i ruch poza murami Jarosław Domagała -Edukacja w szkole muzycznej w Polsce w ocenie studentów Akademii Muzycznej w Łodzi Katarzyna Kierzkowska -Uczniowie szkół podstawowych młodymi artystami i naukowcami na wyższych uczelniach w Polsce Stella Kaczmarek -Cele i marzenia studentów Akademii Muzycznej w Łodzi Aleksandra Zeman -Zdalna praca ze studentem podczas zajęć z dyrygowania w warunkach pandemii Sebastian Sikora -Edukacja muzyczna dla każdego i w każdym wieku na przykładzie doświadczeń dyrygenta Grzegorz Mania -Oblicza lockdownów – szkoły artystyczne w pandemii i wnioski na przyszłość Część III - Terapeutyczne walory muzyki Lidia Kataryńczuk-Mania - Muzyka jako wartość w pracy terapeutycznej z młodzieżą Bartłomiej Swebodziński -Muzyka jako modulator natężenia odczuwanego bólu: perspektywa kliniczna i eksperymentalna Eliza Ludkiewicz -Wykorzystanie założeń Terapii Akceptacji i Zaangażowania (ACT) w budowaniu odporności psychicznej uczniów i nauczycieli szkół muzycznych Andrzej Witusik -Wiedza na temat zdrowia psychicznego w edukacji muzycznej Katarzyna Turek -Songwriting, wspólne śpiewanie oraz koncerty o walorach terapeutycznych w muzykoterapii osób z otępieniem Marcelina Schweda -Terapeutyczny świat muzyki – zajęcia muzyczno-ruchowe z seniorami Julia Laskowska -Nauka gry na fortepianie jako laboratorium psychosomatycznej samoświadomości Zofia Dynak-Chwałko, Mateusz Kuźniecow -Wizja wprowadzenia fizjoterapii do edukacji muzycznej na podstawie problematyki pianistycznej
Ten produkt nie ma jeszcze opinii.
Tagi: