Element #: 9362

Element #: 9362
St. Louis Blues to kultowy utwór autorstwa Williama Christophera Handy’ego, który łączy w sobie habanerę i klasyczny dwunastotaktowy blues. Zainspirowany spotkaniem z kobietą opłakującą odejście męża, utwór zyskał ogromną popularność i został uwieczniony na płycie przez legendarnego Luisa Armstronga.
Opracowanie Adama Brzozowskiego jest dedykowane zespołowi, który może obejmować klarnet, trąbkę, puzon, fortepian, gitarę elektryczną lub banjo, gitarę basową oraz perkusję. To wyjątkowe opracowanie daje muzykom szerokie możliwości interpretacyjne, oferując bogate aranżacje i przestrzeń do eksperymentowania z różnorodnymi brzmieniami. Idealne zarówno na koncerty, jak i na edukacyjne projekty zespołowe.
Ten produkt nie ma jeszcze opinii.
Obsada:
Pozostałe pozycje z serii:
Adam Brzozowski
Jazzowa klasyka w aranżacji Adama Brzozowskiego, idealna dla młodych muzyków grających w zespołach dixielandowych.
Adam Brzozowski
Utwór pełen nostalgii, który przenosi młodych muzyków do kolebki jazzu – Nowego Orleanu.
Adam Brzozowski
Wesoły i prosty utwór, który wciąga dzieci w świat jazzu i wspólnego muzykowania.
Adam Brzozowski
Wesoły standard jazzowy, idealny dla młodych muzyków, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności w zespole.
Adam Brzozowski
Ikoniczny utwór jazzowy, który łączy prostotę melodii z ponadczasową uniwersalnością.
Wolfgang Amadeus Mozart
Zbiór łatwych utworów W.A. Mozarta, J.S. Bacha i A. Corellego to doskonałe narzędzie dla młodych muzyków, które rozwija ich umiejętności artystyczne i wprowadza w świat klasyki.
Johann Sebastian Bach,Arcangelo Corelli
Starannie opracowany zbiór utworów J.S. Bacha, A. Corellego i W.A. Mozarta to doskonałe narzędzie do rozwijania umiejętności muzycznych dzieci i młodzieży.
Aleksander Pogorilec
Dwa utwory Aleksandra Pogorilca – „Dumka” i „Chińska Polka” na skrzypce, wiolonczelę i fortepian to doskonały wybór dla pedagogów, którzy pragną rozwijać umiejętności swoich uczniów poprzez emocjonalne i radosne kompozycje.