Element #: 8857

Element #: 8857
"Swanee River z roku 1851 to jeden z największych i najpopularniejszych standardów jazzowych. Pierwotnie utwór funkcjonował jako Old Folks at Home. Drukowany był w milionowych nakładach. To prawdopodobnie najlepiej sprzedająca się pieśń tego czasu, znana później również pod nazwami Swanee Ribber i Suwannee River.[...] Do najpopularniejszych interpretacji jazzowych Swanee River należą: wersja Louisa Armstron-ga nagrana przez niego z wokalnym zespołem Mills Brothers, fortepianowa interpretacja Alberta Ammonsa w rytmie boogie opublikowana w 1946 roku, liryczna interpretacja Sidneya Becheta na saksofonie sopranowym oraz koncertowa wersja zespołu Sidney Bechet-Buck Clayton Sextet zare-jestrowana w Brukseli w roku 1958". Antoni Krupa
Ten produkt nie ma jeszcze opinii.
Obsada:
Pozostałe pozycje z serii:
Adam Brzozowski
Jazzowa klasyka w aranżacji Adama Brzozowskiego, idealna dla młodych muzyków grających w zespołach dixielandowych.
Adam Brzozowski
Utwór pełen nostalgii, który przenosi młodych muzyków do kolebki jazzu – Nowego Orleanu.
Adam Brzozowski
Wesoły i prosty utwór, który wciąga dzieci w świat jazzu i wspólnego muzykowania.
Adam Brzozowski
Wesoły standard jazzowy, idealny dla młodych muzyków, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności w zespole.
Adam Brzozowski
Ikoniczny utwór jazzowy, który łączy prostotę melodii z ponadczasową uniwersalnością.
Adam Brzozowski
Kultowy „St. Louis Blues” w aranżacji na zespół z opcjonalnym składem, łączący habanerę i bluesa.
Wolfgang Amadeus Mozart
Zbiór łatwych utworów W.A. Mozarta, J.S. Bacha i A. Corellego to doskonałe narzędzie dla młodych muzyków, które rozwija ich umiejętności artystyczne i wprowadza w świat klasyki.
Johann Sebastian Bach,Arcangelo Corelli
Starannie opracowany zbiór utworów J.S. Bacha, A. Corellego i W.A. Mozarta to doskonałe narzędzie do rozwijania umiejętności muzycznych dzieci i młodzieży.
Aleksander Pogorilec
Dwa utwory Aleksandra Pogorilca – „Dumka” i „Chińska Polka” na skrzypce, wiolonczelę i fortepian to doskonały wybór dla pedagogów, którzy pragną rozwijać umiejętności swoich uczniów poprzez emocjonalne i radosne kompozycje.